MSc - Moderný marketing
Staňte sa skutočnými odborníkmi vo svete marketingu! Magisterské štúdium moderného marketingu vám poskytne zručnosti a vedomosti, ktoré potrebujete na úspešnú kariéru v tomto dynamickom odvetví. Získate znalosti v širokej škále odborných predmetov vrátane marketingového manažmentu, budovania značky a komunikácie, marketingového výskumu, riadenia vzťahov so zákazníkmi, digitálneho marketingu, medzinárodného marketingu a elektronického obchodu. Svoju kvalifikáciu si ďalej zvýšite absolvovaním dvoch voliteľných predmetov (v českom alebo anglickom jazyku), ktoré si môžete vybrať podľa svojich potrieb. Po ukončení štúdia získate odborný titul MSc. (Master of Sicence), ktorý je vstupenkou medzi elitu marketingových odborníkov. Prihláste sa ešte dnes a začnite svoju cestu za úspechom vo svete inovatívneho a efektívneho marketingu.
Hlavné prínosy odboru v praxi
-
Naučíte sa plánovať, realizovať a vyhodnocovať marketingové stratégie
-
Pochopíte procesy, ktoré stoja za vytváraním silných značiek
-
Naučíte sa vytvárať účinné komunikačné stratégie
-
Naučíte sa analyzovať trh a správanie spotrebiteľov s cieľom identifikovať cieľové skupiny a vytvárať cielené marketingové kampane
-
Naučíte sa, ako budovať a udržiavať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi, aby sa stali lojálnymi vyslancami vašej značky
-
Pochopíte, ako čo najefektívnejšie využívať digitálny marketing a e-commerce
-
Zistite, ako uspieť v medzinárodnom marketingu
-
Zoznámte sa s najnovšími trendmi v súčasnom marketingu
Komu je odbor MSc - Moderný marketing určený?
Magisterské štúdium "Moderný marketing" je vhodné pre študentov, ktorí pracujú v oblasti marketingu alebo majú záujem o kariéru v tejto oblasti. Na rozdiel od MBA v odbore Marketingový manažment je určený pre tých, ktorí majú záujem vzdelávať sa skôr v odborných ako manažérskych predmetoch. Absolventi tohto odboru sa môžu uplatniť ako marketingoví manažéri, produktoví manažéri, špecialisti na budovanie značky a komunikáciu, marketingoví analytici, manažéri vzťahov so zákazníkmi, špecialisti na digitálny marketing, manažéri elektronického obchodu atď.
-
pre tých, ktorí chcú získať komplexný prehľad o modernom marketingu
-
pre tých, ktorí sa chcú dozvedieť o najnovších trendoch a uplatniť ich v praxi
-
pre tých, ktorí chcú rozvíjať svoju kariéru v oblasti marketingu
Študijný plán
Študijný plán 1. semestr
Branding a komunikačná stratégia
Mgr. Lenka Frýda Viac informáciíŠtúdiom tohto kurzu získate príležitosť naučiť sa budovať silné značky a vytvárať komunikačné a obsahové stratégie. Nevyhnutnou podmienkou budovania značky je dobré pochopenie jej podstaty, hodnôt a fungovania. Počas štúdia si tieto princípy osvojíte a naučíte sa ich aplikovať v praxi. Po ukončení štúdia budete napríklad schopní vytvoriť efektívnu komunikačnú stratégiu s využitím vhodných komunikačných kanálov pre danú cieľovú skupinu, napísať a pripraviť kvalitné zadanie pre agentúru alebo tender, alebo využiť znalosti archetypov pri budovaní značky.
Počas štúdia máte možnosť priebežne konzultovať zvolené témy, ktoré sú pre Vašu prax relevantné alebo Vás zaujímajú. Konzultácie prebiehajú individuálne a sú považované za dôverné z hľadiska firemných informácií tak, aby ste mohli otvorene diskutovať témy, ktoré Vás zaujímajú. Záverečnou prácou by mala byť prípadová štúdia prepájajúci teoretické poznatky s ich praktickou realizáciou v systéme riadenia ľudských zdrojov Vašej spoločnosti v nadväznosti na predpokladaný vývoj odbore Vášho podnikania.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteMarketingový manažment

Štúdiom tohto predmetu získate možnosť oboznámiť sa s marketingovým manažmentom. Po absolvovaní kurzu budete mať prehľad o úlohe marketingu v podniku, budete schopní vypracovať marketingovú stratégiu na základe definície cieľovej skupiny a túto marketingovú stratégiu realizovať. V priebehu kurzu bude vysvetlená problematika marketingového riadenia ako kľúčovej činnosti v podniku, ktorá prináša dlhodobý rast.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteMarketingový výskum
Ing. Sandra Arbesová Viac informáciíKurz sa zameriava na marketingový výskum a vysvetľuje jeho postupy, metódy a techniky, ktoré možno následne prakticky aplikovať v rôznych oblastiach. Študentov tiež oboznamuje s rôznymi fázami procesu marketingového výskumu. Absolvent predmetu je schopný vytvoriť, spracovať a prezentovať výsledky marketingového výskumu
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteRiadenie vzťahov so zákazníkmi
PhDr. Karel Eliáš, CSc. Viac informáciíŠtúdiom tohoto predmetu sa zoznámite s problematikou zvyšovania výkonnosti predajných tímov s využitím nástrojov riadenia vzťahov so zákazníkmi - Customer Relationship Management (ďalej len RVZ čiže CRM) v kontexte globalizácie a hyper konkurencie. Ukážeme si chronológiu a relevantnosť jednotlivých aktivít účastníkov procesu RVZ z hľadiska komplexného prístupu k jednotlivým účastníkom tohto procesu v najobvyklejších variantoch: B2B, B2C, G2C, ... čo je tiež predpokladom úspešnej implementácie / realizácie CRM ako filozofia riadenia podniku vrátane ochrany citlivých dát (GDPR, etc.). Následne sa zvýši aj hodnota a konkurencieschopnosť vás ako profesionála v danej oblasti.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteDiplomový seminár

Štúdiom tohoto predmetu získate možnosť zoznámiť so zásadami tvorby diplomovej práce, a to ako z hľadiska voľby témy, tak i obsahovej a formálnej stránky. Záverom spracujete zámer diplomovej práce, v ktorom si zvolíte vlastnú tému diplomovej práce, súvisiacu s vami zvolenými predmetmi MBA štúdia, a vedúceho DP - odborníka na Vami zvolenú tému.
Po absolvovaní tohto seminára budete ovládať prácu s informačnými zdrojmi z pohľadu autorskej legislatívy a etiky, budete pripravení spracovať diplomovú prácu a jej prezentáciu k obhajobe DP. Získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať Vami vybraný reálny problém, prípad či situáciu z vašej praxe a navrhnúť optimálne riešenie. Konzultácie k vedeniu DP prebiehajú individuálne po celú dobu vášho štúdia - až do obhajoby vašej diplomovej práce.
Výstupom po absolvovaní diplomového seminára a celého MBA štúdia je teda cenný dokument ihneď ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnania, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciám s vedúcim Vašej DP a cennými komentármi oponenta Vašej práce a členov skúšobnej komisie.
Viac o predmeteŠtudijný plán 2. semestr
Digitálny marketing

Štúdiom tohto kurzu získate možnosť oboznámiť sa s moderným konceptom digitálneho marketingu (online marketing) a jeho praktickým využitím pre rozvoj spoločnosti. Po absolvovaní kurzu budete mať prehľad o najdôležitejších kanáloch a nástrojoch digitálneho marketingu a naučíte sa vyhodnocovať účinnosť digitálneho marketingu. Uvedomíte si význam digitálneho marketingu v súčasnom podnikateľskom prostredí, dozviete sa o najnovších trendoch v oblasti digitálneho marketingu a pochopíte, ako digitálny marketing zapadá do kontextu marketingovej stratégie úspešnej spoločnosti. Dozviete sa, aké sú najnovšie trendy a technológie (vrátane umelej inteligencie) v digitálnom marketingu a ako ich efektívne využiť pre budúci rast.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteE-commerce

Štúdiom tohto kurzu získate možnosť oboznámiť sa s oblasťou elektronického obchodu a jeho praktickým využitím pre vašu spoločnosť. Po absolvovaní kurzu pochopíte možnosti využitia elektronického obchodu vo firme, možnosti expanzie do zahraničia prostredníctvom elektronického obchodu, riadenie procesov v elektronickom obchode a špecifiká správania zákazníkov. Vysvetlí sa úloha elektronického obchodu v súčasnom podnikateľskom prostredí s dôrazom na jeho praktické využitie alebo rozvoj. Dôraz sa bude klásť na možnosti využitia elektronického obchodu pri expanzii na zahraničné trhy a zabezpečenie kvalitných procesov pre jeho bezproblémové fungovanie. Dozviete sa, aké sú najnovšie trendy a technológie (vrátane využitia umelej inteligencie) v elektronickom obchode a ako ich efektívne využiť pre budúci rast.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteMedzinárodný marketing
Mgr. Lenka Frýda Viac informáciíŠtúdiom tohto predmetu získate možnosť oboznámiť sa so strategickým procesom medzinárodného marketingu, ktorý zahŕňa prieskum trhu, marketingový plán, formu vstupu, segmentáciu, cielenie, pozicionovanie až po vytvorenie vhodného marketingového mixu. Po absolvovaní budete schopní napr. vytvoriť vhodný medzinárodný marketingový komunikačný mix, nastaviť proces marketingového výskumu - od hypotézy až po interpretáciu a analýzu údajov, alebo získať vedomosti o konceptoch SMART, SWOT, STP, 4P, 3 fázach implementácie medzinárodného marketingu, a to všetko s ohľadom na medzinárodné, resp. globálne prostredie.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmeteVoliteľný predmet 1

Pred začatím druhého semestra vášho MBA štúdia si vyberiete dva povinne voliteľné predmety, ktoré absolvujete v priebehu druhého semestra.
Môže sa jednať ako o odborne zamerané predmety, ktoré ďalej rozvíja vašu študijné špecializáciu, tak o medziodborové predmety s manažérskym presahom.
Z akých predmetov môžem vyberať?
Viac o predmeteVoliteľný predmet 2

Pred začatím druhého semestra vášho MBA štúdia si vyberiete dva povinne voliteľné predmety, ktoré absolvujete v priebehu druhého semestra.
Môže sa jednať ako o odborne zamerané predmety, ktoré ďalej rozvíja vašu študijné špecializáciu, tak o medziodborové predmety s manažérskym presahom.
Z akých predmetov môžem vyberať?
Viac o predmeteDoporučené volitelné předměty

E-mailový marketing
V tomto module sa naučíte, ako správne analyzovať údaje z digitálnych kanálov a ako tieto informácie využiť na vytvorenie efektívneho digitálneho marketingu. Získate tiež vedomosti o všetkých aspektoch SEO a naučíte sa, ako optimalizovať webové stránky pre lepšie výsledky v najpoužívanejších vyhľadávačoch.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete
Obsahový marketing a sociálne siete
V tomto kurze sa dozviete, ako správne používať sociálne médiá na zlepšenie viditeľnosti značky a zvýšenie návštevnosti webu. Získate tiež komplexné znalosti o tvorbe obsahu na sociálnych sieťach, správe sociálnych médií a analýze sociálnych médií. Dozviete sa tiež, ako funguje marketing influencerov a či a ako ho môžete využiť vo svoj prospech.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmetePodpora predaja
Štúdiom tohoto predmetu sa zoznámite s problematikou zvyšovania výkonnosti predajných tímov s využitím nástrojov podpory predaja (ďalej len PoP) ako dôležitej súčasti integrovanej marketingovej komunikácie (resp. komunikačného mixu) a rovnako s novými trendami jeho prenikania nad linku (tzv. through-the-line marketing). Pôjde hlavne o štruktúru, druhy a metódy PoP, ich plánovanie, realizáciu a hodnotenie účinnosti. Špeciálna pozornosť sa bude venovať sponzoringu ako súčasti PoP a jeho väzbe na tzv. Event marketing resp. jeho využitie v prospech obchodníka. Následne sa zvýši aj Vaša hodnota a konkurencieschopnosť ako profesionála v danej oblasti.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmetePPC reklama a webová analytika
Štúdiom tohto kurzu získate možnosť oboznámiť sa s PPC reklamou a webovou analytikou používanou v segmentoch B2C a B2B. Po absolvovaní tohto kurzu budete vedieť plánovať, spravovať a vyhodnocovať PPC reklamu a pochopíte základy webovej analytiky. Na základe získaných vedomostí budete môcť efektívne riadiť PPC reklamu.
Štúdiom tohoto predmetu ďalej získate predovšetkým možnosť priebežne konzultovať reálne problémy, prípady a situácie z vašej praxe s lektorom – expertom na danú problematiku, a v rámci týchto konzultácií pod jeho odborným vedením spracovať ich riešenie formou prakticky orientovanej prípadovej štúdie (seminárnej práce). Vďaka tomu, že konzultácie neprebiehajú skupinovo, ale len priamo medzi vami a lektorom, môžete konzultovať i citlivé firemné záležitosti, vrátane konkrétnych dát atď., bez obáv zo zdieľania týchto údajov s ďalšími študentami.
Výstupom po absolvovaní tohoto predmetu je teda cenný dokument, ihned ďalej použiteľný vo vašej firme či zamestnaní, s vysokou pridanou hodnotou vďaka one-to-one konzultáciam.
Viac o predmete