100% ONLINE ŠTÚDIUM MBA, MSc & LLM ZA CENU OD 4.162 € - PRIHLÁSENIE DO 30. 06. 2024
Kalkulátor finančního přínosu MBA studia Kalkulátor finančného prínosu MBA štúdia

10 manažérskych aplikácií na zvýšenie produktivity

20. september 2023
10 manažérskych aplikácií na zvýšenie produktivity

10 aplikácií na zvýšenie produktivity


Manažérska práca je často zložitá a náročná. Správne nástroje a softvér môžu manažérom výrazne zjednodušiť život a pomôcť im dosiahnuť vyššiu produktivitu a efektívnosť. V tomto článku sa pozrieme na niekoľko kľúčových manažérskych nástrojov a softvéru, ktoré sa oplatí vyskúšať.

1. Trello

Trello je vizuálny nástroj na riadenie projektov, ktorý je ideálny na organizovanie a sledovanie úloh. Manažéri môžu vytvárať zoznamy úloh, prideľovať ich členom tímu a sledovať ich priebeh. Trello je tiež intuitívne a jednoduché na používanie, čo znamená, že nie je potrebné žiadne zdĺhavé školenie.
Správa veku
Personálny manažment a riadenie ľudských zdrojov

2. Asana

Asana je ďalší vynikajúci nástroj na správu projektov a úloh. Ponúka pokročilé funkcie, ako je časový harmonogram, plánovanie projektov a možnosť pripojiť k úlohám dokumenty. Pre manažérov, ktorí pracujú s tímami na rôznych projektoch, môže byť Asana nepostrádateľným nástrojom.

3. Slack

Slack je komunikačná platforma určená na zefektívnenie internej komunikácie v rámci organizácie. Manažéri môžu vytvárať rôzne kanály pre rôzne tímy a projekty, čo umožňuje rýchlu a efektívnu komunikáciu. Okrem toho možno do služby Slack integrovať mnoho ďalších aplikácií a nástrojov, čím sa zvýši jej funkčnosť.

4. Zapier

Zapier je nástroj na automatizáciu pracovných postupov. Manažéri môžu vytvárať rôzne automatizácie medzi rôznymi aplikáciami, čím šetria čas a znižujú chyby spojené s opakujúcimi sa manuálnymi úlohami. Možno napríklad vytvoriť automatizácie na automatické odosielanie e-mailov po určitých udalostiach alebo integrovať údaje medzi rôznymi systémami.

5. Pojem

Notion je komplexný nástroj na organizáciu, spoluprácu a riadenie projektov. Je vhodný pre manažérov, ktorí hľadajú flexibilnú platformu na zdieľanie informácií, vytváranie dokumentácie, plánovanie projektov a spoluprácu s tímom.

6. LastPass

Bezpečnosť je pre manažérov kľúčová. LastPass je správca hesiel, ktorý umožňuje ukladať a spravovať heslá pre rôzne účty a aplikácie. Pomáha tak chrániť citlivé informácie a zároveň uľahčuje prihlasovanie.

7. Monday.com

Monday.com je nástroj na správu pracovných projektov a tímovú spoluprácu. Tento nástroj umožňuje manažérom vytvárať harmonogramy projektov, sledovať postup plnenia úloh a komunikovať s tímom, a to všetko na jednom mieste. Je to užitočný nástroj na organizáciu a riadenie projektov a úloh.

8. Evernote

Evernote je aplikácia na vytváranie poznámok a organizovanie informácií. Manažéri môžu Evernote používať na ukladanie dôležitých poznámok, webových odkazov, obrázkov a ďalších informácií. Aplikácia je dostupná na viacerých platformách a umožňuje jednoduchú synchronizáciu medzi zariadeniami. Pomocou aplikácie Evernote môžu manažéri udržiavať svoje myšlienky a informácie dobre usporiadané a ľahko dostupné.

9. Todoist

Todoist je aplikácia na správu úloh a plánovanie, ktorá pomáha manažérom organizovať ich prácu a sledovať úlohy. Je to ideálny nástroj na zvýšenie produktivity a efektívnosti. Todoist je jednoduchý a účinný nástroj pre manažérov, ktorí potrebujú organizovať svoju prácu a zvýšiť svoju produktivitu. Pomáha sledovať úlohy a plány, čo je veľmi dôležité pre efektívne riadenie manažérskych povinností.

10. Headspace

Headspace je aplikácia na meditáciu a všímavosť, ktorá pomáha používateľom zlepšiť ich duševné zdravie a pocit pohody. Je to ideálny nástroj pre manažérov, ktorí hľadajú spôsoby, ako znížiť stres a zvýšiť svoju psychickú odolnosť. Headspace je vynikajúci nástroj pre manažérov, ktorí chcú investovať do svojho duševného zdravia a pohody. Pravidelná meditácia a cvičenia mindfulness im môžu pomôcť zvládať stres a zlepšiť celkovú kvalitu života, čo má pozitívny vplyv na ich manažérsky výkon.

Záver

Správny výber manažérskych nástrojov a softvéru môže výrazne zvýšiť produktivitu a efektívnosť manažérov. Je dôležité vybrať si nástroje, ktoré najlepšie vyhovujú špecifickým potrebám a procesom vašej organizácie. Kombinácia týchto nástrojov môže manažérom pomôcť lepšie organizovať prácu, komunikovať so svojím tímom a dosahovať lepšie výsledky. Nezabudnite, že trh s nástrojmi a softvérom pre manažment sa neustále vyvíja, preto je dôležité sledovať nové možnosti alebo aktualizácie existujúcich aplikácií. Vďaka dobrým nástrojom a ich správnemu používaniu môžu manažéri lepšie plniť svoje úlohy a prispievať k úspechu svojich tímov a organizácií. Sledovať najnovšie trendy v manažmente vám môže pomôcť aj online štúdium MBA.

Chcem vedieť viac
Chcem vedieť viac

Radi zodpovieme všetky Vaše otázky o štúdiu MBA či LLM.
Neváhajte nás preto kontaktovať.

Beriem na vedomie spracovanie osobných údajov.

Kalkulátor finančního přínosu MBA studia

* Data v kalkulaci vychází z průzkumu mezi absolventy MBA studia na institutu CEMI, realizovaného agenturou STEM/MARK v červnu 2022.